سوگند به قلم و آنچه می نویسد.
چرا می نویسم؟
برخی قلم ها عین چاقوست، می برد و به امید اصلاح می نویسد
برخی قلم ها مثال سوزن ست؛ به امید _پیوند_ می نویسد
اما قلم من. قلم من عین بوته گل یاس ست. می نویسم _نه به امید اصلاح یا پیوند_ که هر دو لازم ست؛ من به امید بوی خوش عشق و مهربانی می نویسم.
#چرا_مینویسم
#سیمامهذب #بنویسیم
8فروردین 95